לפני שטסים לחו”ל, בודקים על סים בינלאומי

January 23 2023doritr

קשה מאוד לדמיין חופשה בחול במאה ה21 בלי מכשיר טלפון שיש בו גישה לאינטרנט. כתוצאה מכך, טרם טסים לחול חשוב מאוד לבדוק את סל האפשרויות של רכישת סים לחול ולברר מהי המשמעות הכספית שלו. אם אתם תוהים כיצד לבחור סים לחול טרם אתם יוצאים לחופשה, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

כיצד תבחרו כרטיס סים לחול?

אם אתם תוהים כיצד בוחרים כרטיס סים לחול, הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור: ראשית כל, חשוב מאוד להבין כי מגוון המכשירים החכמים כיום גדול מאי פעם ויש גם היצע רחב של דגמי סים לחול ועל כן, כאשר בוחרים חבילת גלישה בחול, יש צורך לבדוק איזה סים מתאים לכל מכשיר ומה עושים אם רוכשים סים לא מתאים ולמי אפשר לפנות לאחר שנוחתים ביעד. את רוב הבדיקות אשר נוגעות לתמיכה במכשיר של סים לחול ניתן לבצע עוד מהארץ. הטיפ בהקשר המדובר הוא לא לחכות עד הרגע האחרון ולהכניס את העניין של בדיקת סים לחול עוד טרם מזמינים טיסה. כמו כן, יש לזכור כי ההבדל העיקרי הוא בין סים רגיל, מיקרו סים ונאנו סים.

מעבר לכך, חשוב מאוד לבדוק את מפת הכיסוי והקליטה של סים ישראלי לחול עם ספק הסלולר שלכם. בדיקה מראש אל התאמת סים למדינת היעד מהווה חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת הנסיעה. אין טעם לרכוש סים לחול אשר איננו נתמך במדינת היעד ויש להביא בחשבון חופשה שכוללת ביקור בכמה מדינות שונות.

חבילת הגלישה והשיחות

כמובן שאין אפשרות לבחור סים לחול בצורה יעילה בלי לבדוק מה כוללת החבילה. חשוב לדעת כי חבילה משתלמת אמורה לכלול נפח גלישה גדול יותר באינטרנט במהירות דור 4 במידה והדבר נתמך בארץ היעד וכן אפשרות לשיחות יוצאות ונכנסות, שליחה וקבלה של הודעות SMS וכן שירות לקוחות בעברית. אפשר להשתמש במפרט המלא של כל החבילה על מנת להשוות בין הסימים השונים וכן ניתן להתייעץ עם נציגי חברות שונות בכדי לבחור את החבילה האולטימטיבית.

בכל הנוגע לסים לחול, בדיקה מראש יכולה לסייע במציאת חבילה שניתן לעקוב בה אחרי היתרה. המעקב חשוב ביותר בחופשות ארוכות והוא מתאים למי שטס לחול לאחר הצבא, למשפחות שמתכננות טיול ארוך עם ילדים וכן לבני זוג בירח דבש רומנטי. באמצעות סים לחול עם אפשרות לבדיקת יתרה מהמכשיר או ממחשב נפרד ניתן למנוע חריגה מהתקציב וכך לחסוך בהוצאות.

פיצ’רים נוספים בבחירת סים לחו”ל

חשוב לדעת כי סים לחול קונים רק לאחר שמשווים את הפיצ’רים השונים. אם השירות כולל גם אפשרות להישאר זמינים במספר שלכם וכן זמינים בוואטסאפ הרי שאין דבר טוב מזה. מעבר לכך בדקו האם ניתן לקבל את הכרטיס עד לביתכם וכן מה קורה במקרה ותרצו להגדיל את חבילת הגלישה או להזמין שיחות נוספות. חשוב מאוד לבדוק איזה פיצרים עומדים לרשותכם טרם אתם בוחרים את החברה הנכונה ואת החבילה הנכונה.

Share: