מקסיקו למשפחות – טיפים למטייל ואטרקציות מומלצות

July 25 2022spiderus_admin

אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה משפחתית בחו”ל, כדאי מאוד שתדעו שלא כל יעד מתאים לחופשות משפחתיות. כדאי מאוד לבחור את היעד הנכון שיאפשר לכם להנות מהחופשה שלכם בצורה המקסימלית. מקסיקו מהווה ללא ספק יעד אטרקטיבי ביותר עבור חופשה משפחתית. במקסיקו יש מזג אוויר נעים וחמים כמעט תמיד, תרבות צבעונית, אוכל מיוחד וטעים מהמטבח המקומי, אומנות ואדריכלות, מוזיאונים מעוניינים וכמובן, לא מעט אטרקציות שמתאימות לילדים, בני נוער ואף מבוגרים. כך שלמעשה ניתן לומר שכל בני המשפחה יכולים להנות מכל מה שמקסיקו מציעה.

למה דווקא מקסיקו לחופשה משפחתית?

מקסיקו היא ללא ספק מדינה מרתקת למטייל. המדינה המדוברת שוכנת בצפון אמריקה והיא גובלת בארצות הברית בצפון ובגואטמלה ובליז בדרום מזרח. חופי מקסיקו משתרעים לאורך יותר מ10 אלף קילומטרים וכוללים את מפרץ מקסיקו, את הים הקריבי מהמזרח ואת האוקיינוס השקט מהמערב. מקסיקו ללא ספק מהווה יעד תיירותי פופולארי ביותר ומה שמיוחד בה שניתן למצוא בה אטרקציות לכל גיל. כלומר, אם אתם מגיעים כמשפחה ואתם מעוניינים להעניק לכל אחד מבני המשפחה את האופציה להנות מדברים שתואמים לגילו, לתחומי העניין שלו ועוד, אין ספק שמקסיקו מהווה את היעד האידיאלי עבורכם.

איזה פעילויות נופש במקסיקו מתאימות למשפחות?

מקסיקו מציעה לנופשים בה מגוון רחב של אטרקציות, אך חשוב מאוד להתאים בחופשה משפחתית במקסיקו את האטרקציות לכלל המשפחה ועל כן, הנה כמה אטרקציות שבהחלט כדאי לבקר בהן אם אתם מגיעים למקסיקו לטיול משפחתי:

  • צפייה בלוויתנים. ניתן לצפות בלוויתנים במזונטה, סיפוליטה ובגרר נגרו. מדובר על חוויה יוצאת דופן לכל המשפחה.
  • כדאי מאוד לבקר בהר געש. מדובר על אטרקציה ייחודית ביותר שיכולה להסב לכלל המשפחה הנאה רבה. כדאי מאוד לבקר יחד עם כל בני המשפחה בחופים המרהיבים ביופיים של אואחאקה – מזונטה, פואטרו אסקונדידו, סיפוליטה ועוד.
  • רכיבה על סוסים בברנקרס דה ציוואווה. מדובר על חוויה בלתי נשכחת לכל משפחה.
  • אם אין לכם פחד גבהים, כדאי מאוד שתנסו טיסה בכדור פורח מעל הפירימידות הטאוטיווקאניות. מדובר על אטרקציה שלא תשכחו.
  • ביקור בפארק אקולוגי ריברייה מאיה. כמו כן, כדאי מאוד לבקר במוזיאון צבי הים הארצי במזונטה.
  • אם בא לכם להראות לבני המשפחה שלכם את מקסיקו ולהנות בעצמכם מכל מה שהיא מציעה, אוטובוס התיירים של מקסיקו סיטי מהווה את הדרך הטובה ביותר למשפחות עם ילדים לראות את מקסיקו. האוטובוס מסתובב במסלול מעגלי בין אטרקציות שונות במקסיקו סיטי כאשר הכרטיסים שניתן להזמין הם כרטיסי חופשי יומי ללא הגבלה. מדובר על אוטובוס קומuתיים שהקומה העליונה שלו פתוחה.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שחופשה במקסיקו מהווה את החופשה האידיאלית לכל המשפחה. על כן, כל שעליכם לעשות זה לבחור את היעדים המתאימים למשפחות שאתם רוצים לבקר בהם, לבחור את המקום שבו תשהו ולהנות מחופשה משפחתית חלומית.

Share: